lauantai 10. syyskuuta 2016

Heillurei! 

Viikko on taas kulunu niin että huppista. 
Tälle viikolle oliki tekemistä  keskiviikkona tuli käytyy Riinuskan kans sadonkorjuu juhlas.
Sieltä en onnannu ottaan kuvia, mutta neiti tykkäs kun sai ihan luvan kanssa piirtää tiettyyn seinään. Kasvomaalausta ja ongintaakin oli lapsille, olihan siellä sitten paloautoa ja  poliisiakin kuullemma. Paloautossa neiti kävikin. 
Sitten on ollu sitä kuuluisaa siivoomista ja normi juttuja mitä muutenkin tällein aikusen pitääkin hoitaa.



Oon tässä kuitenkin miettinytkin pariakin juttua. 
asia yksi miksi ihminen ei saa olla oma ittensä ilman  ettei häntä kiusata? 
ja toinen juttu miks ei vaa uskalleta suoraan kysyä jos on jotain? 
 Mun mielest kaikki on täydellisiä olemaan omia ittejään, ei kukaan muu voi olla niin hyvä olla sinä mitä itse olet.





Mä kirjottelen, lauleskelen ja sekoilen  kameran eessä, enkä tee sitä sen takii et joku tykkäis tai joku on käskeny mua tekeen niin, vaan teen sen vaan sen takiin et ite tykkään ja haluun tehä noita juttuja. Joskus nuorempana sanoin et " te kuulette musta vielä" no vielä nyt en sitä saanu aikaseks mut kyl se päivä viel tapahtuu.


Noi on ne silmät jotka katsoo suoraan eteenpäin, eikä jää haikaileen taakse.
 Poltaa ne sillat jotka haluaa avaten uuden oven tulevaan.
Joo mut nyt loppu lässytys :D  isketääs faktaa pöytään.
menkäähän tänne facedookkiin ja laittakkaa kaveri pyyntö se on mun just avattu blogaajan profiili johon on nyt sit tulossa kaikki. Tämä Blogi on viimeinen joka tulee löytymään minun henk.kohtaselta facen profiililta.

Näkyilläähän ens viikkolla taas! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti